Sundsvalls Fotbollförening

Spelare uttagna på rikslägret
2023-08-02 16:23

Sundsvalls FF har i årskullen 2008 fått med spelare till både tjejernas och killarnas riksläger.
Rikslägret är en första landslagssamling när den ny årskullen kör igång.
Från distiktslagets aktiviteter har det tagits ut en mindre trupp av spelare som under våren varit på utbildningsläger.
På det lägret har spelarna fått visa upp sig under träningar och matcher, Därifrån har det tagits ut 2 killar och två tjejer från SFF som 14 juni ska vara med på ett förberedelsedag inför rikslägret. Vi har flest spelare uttagna av alla föeningar i distriktt. Till rikslägret som är i slutet av månaden för tjejerna och ibörjan av juli för killarna har vi fått med en till vardera läger.
De spelare som tagits ut är:
Jennifer Olofsson som spelar i utvecklingslaget och i damlaget.
Wilmer Bjuhr målvakt som spelar i P08 och i U17-serien.
Som reserver finns Elin Öye och Shirlton Poultolnor.

Stort grattis till er spelare och ledarna för lagen.

Nyheter från våra lag
Dam/Utveckling, 26/03 22:53